4.5 C
Larissa
Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
Επικοινωνία: info@larissatoday.gr
spot_imgspot_img

Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη λειτουργίας των μπαρών στους πεζοδρόμους

Κάλεσμα του Δήμου Λαρισαίων σε μόνιμους κατοίκους, επαγγελματίες, εργαζόμενους σε αλυσίδες τροφοδοσίας  να ενημερωθούν για τις αλλαγές και τις διαδικασίες στην πλατφόρμα https://platform.cityzenapp.gr/cityzen/larisa

Σε διαδικασία αντίστροφης μέτρησης την δοκιμαστική έναρξη λειτουργίας του συστήματος διαχείρισης πρόσβασης (μπάρες) στους πεζοδρόμους της πόλης, βρίσκεται ο Δήμος Λαρισαίων.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η δοκιμαστική λειτουργία θα αρχίσει την Κυριακή 25 Ιουλίου 2021, στις 10 το πρωί, με τις  μπάρες να σηκώνονται, αρχικά,  στο Βόρειο τμήμα της “Ζώνης Ελέγχου Πεζοδρόμων” που περικλείεται από τις οδούς Μανωλάκη, Γεωργιάδου, Δήμητρας, Βύρωνος, Ολύμπου και Κύπρου.

Ο Δήμος Λαρισαίων καλεί όλους όσοι θα επηρεαστούν από την λειτουργία του συστήματος να ενημερωθούν, να εγγραφούν και να υποβάλλουν αιτήσεις εγγραφής κατά περίπτωση.

Ολες οι σχετικές πληροφορίες βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://platform.cityzenapp.gr/cityzen/larisa, ενώ και μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Λαρισαίων www.larissa.gov.gr   μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να συνδεθούν με την πλατφόρμα.

Πως δουλεύει το σύστημα

  1. Στους πεζοδρόμους έχουν δημιουργηθεί σημεία πρόσβασης. Πρόκειται για τα σεσημασμένα σημεία εισόδου/εξόδου στη Ζώνη Ελέγχου Πεζοδρόμων. Περιλαμβάνει Κάμερες Αναγνώρισης ΜΟΝΟ των Πινακίδων του οχήματος εισόδου και εξόδου, τις  Βυθιζόμενες και σταθερές Μπάρες και ηλεκτρονικό πίνακα αυτοματισμού με την απαιτούμενη σήμανση – διαγράμμιση.
  • Ο έλεγχος για είσοδο και έξοδο γίνεται τοπικά από την Κάμερα Αναγνώρισης Πινακίδων και κεντρικά από το Κέντρο Ελέγχου (ΚΕΛ). 

3. Η Κάμερα Αναγνώρισης Πινακίδων που είναι τοποθετημένη σε κάθε Σημείο Πρόσβασης :

α) αναγνωρίζει την πινακίδα οχήματος που επιχειρεί να εισέλθει ή να εξέλθει

από τη Ζώνη Ελέγχου Πεζοδρόμων

β) συγκρίνει την πινακίδα με βάση δεδομένων έγκυρων πινακίδων και

γ) επιτρέπει ή αποτρέπει την πρόσβαση.

  • Το Κέντρο Ελέγχου (ΚΕΛ) είναι μία Αίθουσα υπολογιστών στο Δημαρχείο που λειτουργεί και με την παρουσία προσωπικού αδιαλείπτως κατά το ωράριο λειτουργίας του συστήματος. Διαχειρίζεται τις Κάμερες Αναγνώρισης Πινακίδων, τις Βυθιζόμενες Μπάρες και τη Διαδικτυακή Εφαρμογή Αιτήσεων Πρόσβασης.

Μέσω της πλατφόρμας (portal)

  • Γίνεται η εγγραφή στη “Μόνιμη Λίστα” (ΜΛ) όσων κατηγοριών προβλέπονται θα γίνεται με αίτηση και συνημμένα όλα τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά διαφορετικά δεν θα εγκρίνεται.
  • Θα ικανοποιούνται Έκτακτες ανάγκες με αίτηση (με τα απαιτούμενα στοιχεία) προς το «Κέντρο Ελέγχου» (ΚΕΛ) μέσω της Διαδικτυακής Εφαρμογής Αιτήσεων Πρόσβασης (για smart phone, tablet, Η/Υ).
  • Αποκλειστικά για επείγουσα ανάγκη υγείας μπορεί εναλλακτικά να χρησιμοποιηθεί η τηλεφωνική επικοινωνία με το «Κέντρο Ελέγχου» (ΚΕΛ) μέσω ειδικού τηλεφωνικού αριθμού δίνοντας : αριθμό κυκλοφορίας και τον τύπο του οχήματος, το σημείο εισόδου του, τον σκοπό εισόδου και τον απαιτούμενο χρόνο παραμονής του εντός της περιοχής.

Η τροφοδοσία των καταστημάτων

Η τροφοδοσία των καταστημάτων τα οποία έχουν αποκλειστική πρόσβαση από πεζόδρομο γίνεται εντός του καθορισμένου ωραρίου (χωρίς να καταργείται η νομοθεσία που ισχύει για το ωράριο κοινής ησυχίας, καθώς και το ωράριο εργασίας και δεν καταργεί κάθε επιπλέον αδειοδότηση που χορηγεί άλλη αρχή) :

            Δευτέρα – Κυριακή από τις 06:00 έως τις 10:00

            Δευτέρα – Παρασκευή από τις 14:30 έως τις 16:30 κατά το χειμερινό ωράριο της τοπικής αγοράς & από τις 14:30 έως τις 17:00 κατά το θερινό ωράριο της τοπικής αγοράς.

Τα οχήματα που επιτρέπεται να εκτελούν την τροφοδοσία των καταστημάτων εισερχόμενα στην ελεγχόμενη περιοχή πρέπει να έχουν μικτό βάρος έως τέσσερις (4) τόνους. Η τροφοδοσία εκτός ωραρίου γίνεται αποκλειστικά στις καθορισμένες θέσεις φορτοεκφόρτωσης περιμετρικά της Ζώνης Ελέγχου Πεζοδρόμων.

Eίναι αυτονόητο ότι εξαιρούνται των όρων και περιορισμών ωραρίου τα οχήματα εκτάκτου ανάγκης της Ελληνικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και του ΕΚΑΒ.

Το έργο συνολικά κόστισε 1,1 εκατ. ευρώ περίπου και χρηματοδοτήθηκε από ιδίους πόρους του Δήμου με 680.000 ευρώ και από το ΕΣΠΑ – ΠΕΠ Θεσσαλίας με το ποσό των 450.000 ευρω

.

Περισσότερα από την κατηγορία

spot_img
- Advertisement -spot_img

Τελευταίες Ειδήσεις