‘Aνοιξε το Instagram, άρχισε το σκρολάρισμα και μέτρα πόσο χρόνο θα χρειαστείς μέχρι να δεις κάποιον που ακολουθείς να προωθεί κάτι, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Δεν μεσολάβησαν παρά μερικά δευτερόλεπτα, αλίμονο!
Είτε είσαι διασημότητα είτε θέλεις να γίνεις, τα κοινωνικά μέσα είναι αυτή τη στιγμή ό,τι πιο καυτό σε όρους αποδοχών.
Σύμφωνα με την πλατφόρμα διαχείρισης influencers, Traackr, το 72% των μεγαλύτερων εταιριών αφιερώνουν πια ένα καλό ποσοστό της διαφημιστικής τους δαπάνης στους influencers.
Δεν μπορεί να φτιαχτεί εκστρατεία μάρκετινγκ που να μην περιλαμβάνει ανθρώπους με ισχυρούς δεσμούς με το ακροατήριό τους, αυτούς δηλαδή που ξέρουν πώς να επηρεάζουν το κοινό σε νέα καταναλωτικά ήθη.
Fashion bloggers και personal trainers είναι η επόμενη μέρα της διαφήμισης. Και είναι γιατί συνδέονται με τον κόσμο με τρόπο βαθύ, ουσιαστικό και σίγουρα πολύ πιο άμεσο απ’ ό,τι μια σελίδα περιοδικού ή το περιθώριο μιας ιστοσελίδας.
Κι έτσι μπορούν να επιβάλουν πρότυπα και συνήθειες σε πιθανούς πελάτες.
Καλωσορίσατε στην επικράτεια των influencers, μιας κοινότητας ανθρώπων που περιλάμβανε κάποτε σχεδόν διάσημους bloggers που έβγαζαν απλώς μερικά «εξτραδάκια» στο ίντερνετ.
Πλέον όμως μιλάμε για πραγματικές επαγγελματικές καριέρες και δρόμους μάλιστα στρωμένους με ροδοπέταλα. Σε όρους οικονομικών αποδοχών, τουλάχιστον.
Σήμερα το τοπίο των social media έχει εξελιχθεί σε πραγματική βιομηχανία. Και ως πραγματική βιομηχανία, έχει τα καλά του και τα κακά του.
Πώς βγάζει όμως λεφτά ένας influencer;
διαβάστε περισσότερα στο newsbeast.gr